قانون...
همیشه قانون این بوده:
کسی را که خیلی دوست داری.... زود از دست میدی.
پیش از انکه خوب نگاش کنی مثل پرنده ای زیبا بال میگیرد و دور می شود ... .
هنوز بعضی از حرفهایت را به او نگفته بودی ....
هنوز بعضی از لبخند های خود رو به او نشان نداده بودی ....
همیشه اینگونه بوده کسی را که از دیدنش سیر نشده ای زود از دنیای تو می رود.
وقتی به خودت می ایی که حتی ردی از او در خیابان نیست ..... !!!!