۲  راهی

ندونسته  راهی و رفتم که می خواستم بخونم و بمونم  و  بدونم  قدر تو

ولی حتی یک روز بیشتر نموندی

اشتباه از من بود می دونم

غرورمو شکستم و بهت می گم عزیزم پشیمونم

آره آره  ...اخه نمی خوام بی تو بمونم...

امان از این تنهایی

امان از این درد جدایی

ای وای از اون روزی که یه عاشق بمونه سر ۲ راهی

امان از درد دوری

امان از اون غروری که تو رفتی واسه همیشه

کار من شده شب و روز صبوری

 

چرا رفتی و خاطره هات رو یادگاری گذاشتی

منو دیر شناختی رفتی

نباید از پیش من می رفتی

اشتباه نکن برگرد پیشم

مثل تو کسی رو نمی خواد دلم نمی تونه تنها باشه

با تو بودن آرزومه

امان  از این تنهایی

امان از این درد جدایی

ای وای از اون روزی که یه عاشق بمونه سر ۲ راهی

امان از درد دوری

امان از اون غروری که تو رفتی واسه همیشه

کار من شده شب و روز صبوری

 

                                                                                        Reza  Ya

من و اون

اون عشقم بود و همه اینو میدونستن
دوستم نداشت اگه اینو میدونستم
میکشیدم کنار ولی بگو گناهم چیه
من دوست داشتم آره گناهم اینه؟؟
من با صداقت به راهم ادامه دادم
بگو چرا خاموش فانوس و چراغ راهم
کسی دیگه اومد که افتادم من سریع از چشم
آخه ندیدم من تو زندگیم اثری از عشق
من تورو میخواستم تو نمیخواستی به من چه خب
تو خودت میذاشتی میرفتی بگو بچه تووو آره
به همه میری میگی که منو دوس داری چرا میگی
میخوای تنها باشی غمو دوس داری یا که
دوس داری عذابم بدی دختر بد ولی
با همه اینو عشق محکم من فقط
مال تو من خیالم راحت که
نه دورو مثل تو
نه خیانت
کارم

کیمیای من

امشب به یادتم تنها نشستم

          کنار قاب عکست دستات تو دستم

فردا به یاد من عشقی نمیمونه

         قلبی از چشمات ازم یادی نمیکنه

اگه داغی توی سینم هست

        بدون اشکای روی گونم پس

واسه این هرشب میبارن

       میگم اون رفت ولی بیدارم......

 

با صدات آروم میشدم با غمت داغون میشدم

        یه شب پیشم نبودی بی سر و سامون میشدم

اما رفتی و نگفتی خاطراتمون چی میشه؟

         یه ندا هم ندادی میری واسه همیشه

واست فرقی نمیکرد که من بی تو میمیرم

        واست دیوونه میشم به این دنیا اسیرم

خیلی ساده تو این بار منو تنها گذاشتی

          رفتیو ندیدی رو قلبم پا گذاشتی

                                                                                                      RezaYa

مهم نیست...مهم اینه...

مهم نیست فردا چی میشه ...
مهم اینه که امروز دوست دارم...
مهم نیست فردا کجایی...
مهم اینه که هرجا هستی دوست دارم...
مهم نیست که تا ابد باهم نباشیم...
مهم اینه که تا ابد دوست دارم...
مهم نیست قسمت چیه...
مهم اینه که قسمت شد دوست داشته باشم.

نازنینم

نازنینم من همیشه واسه چشمات میخونم

 میدونی که بی بهونه پای عشقت میمونم

 دوست داری که عاشقونه تو دلت عشقو بشونم

 شک نکن به من بی تردید پای عشقت میمونم

 

         اگه باز میخوای اشک منو در بیاری

 یا که باز منو سر کار بذاری

        باید مثل ابر شی و تو چشمام بباری

    تو دلم بمونی و نشی تو فراری

 

همه حرف من همینه که تورو به دست بیارم

 بگذرم از هر چی دارم یا از هر چی ندارم

 بی کسی هم بازیم شد تو شبای بی قراری

 هر نفس کنار من باش تو با من ترسی نداری

آنقدر دوست دارم  

آنقدر دوستت دارم

که هر چه بخواهی همان را بخواهم

اگر بروی شادم

اگر بمانی شادتر

تو را شاد تر می خواهم

با من یا بی من

بی من اما

شادتر اگر باشی

کمی

- فقط کمی -

ناشادم

  و این همان عشق است

عشق همین تفاوت است

همین تفاوت که به مویی بسته است

و چه بهتر که به موی تو بسته باشد

خواستن تو تنها یک مرز دارد

و آن نخواستن توست

و فقط یک مرز دیگر

و آن آزادی توست

تو را آزاد می خواهم

ReZaYa-hasRaT

من هر شب سرد با دلی پر درد

خسته و تنها گریون بی صدا

دلم گرفته از رفتن یار

 

                                              همدم من شده صدای گیتار

 

از وقتی رفتی دلو شکستی

فکر نمی کردم با کسی هستی

نامردی کردی تو خیلی پستی

 

                                              رفتی عهد بینمونا شکستی

 

چی کم گذاشتم از عشقی که داشتم

جز عشق تو دلت هیچی نکاشتم

بگو چرا تو رفتی منو تنها گذاشتی

 

                                             حسرت عشقو تو دلم گذاشتی

 

واسه دیدن تو کور می شد این چشمها

حتی تو تنهاییمون نداشتم من روت چشم داشت

حالا تازه شینیدم کجا با کی بودی تو

 

                                             توجیه نکن نگو ازم شاکی بودی تو

 

همیشه داد می زدی سرمو ساکت موندم

نه فکر نکن تو نبودت عاشق موندم

حالا از عشقی که داشتم چی برام موند

 

                                              برو دور شو از چشام بی مرام زود

 

می خوای برگردی سر من شلوغه ساده ای

مگه تو نبودی که می گفتی دروغ عاشقی

حالا تو نبودم اشک نریز طاقت کن

 

                                             به تو احتیاجی نیست اینو باور کن

 

نمی گم غریبه شدی تو واسم غریبه نیستی

منم سخت بود واسم ببینم همیشه نیستی

دیگه فکرشم نکن امید واسه من می شه

 

                                              آره فراموشت کردم خانوم واسه همیشه

 

رفتی و خوب می دونم باید تنها بمونم

تو دلت می دونستی بعد تو می دونستم

رفتی دلمو سوزوندی غمتو تو دلم نشوندی

 

                                            پشیمون می شی که با من نموندی

یادمه گفتی تو مال منی ما منی

دیگه هیچوقت ازم تو دل نمی کنی

ولی بازم تو رفتی با یکی دیگه

                              آخه دوست داشتنی که می گفتی اینه

                                                                                           ReZaYa

RezaYa-Diivo0oNeE

ميدوني وقتي نيستي دل من ميشه غمگينو خسته


دوتا چشماي گريونم اگه بري کم کم ميشه بسته


آسمون بي تو ميباره دلم از بارون بيزاره


دل من اي بيچاره


بري روزاي تکراري يا شباي بيقراري


اونارو واسم خاطره ميزاري


نميخوام هيچکي بدونه دلم واسه چي ميخونه


دل من اي ديوونه


ديووووونه دل بيقراره آروم نداره تورو دوس داره


 ميمووونه


با تو هميشه بي تو نميشه دلم چي ميشه


 ديووووونه


ديوووونه دل بيقراره آروم نداره تورو دوس داره


 ميموووونه


با تو هميشه بي تو نميشه


بي تو نميشه

Bi To NeMisHEe

                                                            RezaYa