۲ راهی
ندونسته راهی و رفتم که می خواستم بخونم و بمونم و بدونم قدر تو
ولی حتی یک روز بیشتر نموندی
اشتباه از من بود می دونم
غرورمو شکستم و بهت می گم عزیزم پشیمونم
آره آره ...اخه نمی خوام بی تو بمونم...
امان از این تنهایی
امان از این درد جدایی
ای وای از اون روزی که یه عاشق بمونه سر ۲ راهی
امان از درد دوری
امان از اون غروری که تو رفتی واسه همیشه
کار من شده شب و روز صبوری
چرا رفتی و خاطره هات رو یادگاری گذاشتی
منو دیر شناختی رفتی
نباید از پیش من می رفتی
اشتباه نکن برگرد پیشم
مثل تو کسی رو نمی خواد دلم نمی تونه تنها باشه
با تو بودن آرزومه
امان از این تنهایی
امان از این درد جدایی
ای وای از اون روزی که یه عاشق بمونه سر ۲ راهی
امان از درد دوری
امان از اون غروری که تو رفتی واسه همیشه
کار من شده شب و روز صبوری
Reza Ya