';.. BaZanDe ..;'
![]()
coming soon
چه لاک خوش رنگی چه آرایشی داری
چه دوست پسر خوبی چه آرامشی داری
وقتی امیدی نی دیگه به تو فکر کنه
روزی صد بار زنگ بزنه تورو چک کنه
راستی شنیدم تو دیگه از ما خسته شدی
شنیدم به یه کسه دیگه ای وابسته شدی
به دوست پسر جدیدت مبارک باشه
اصلا مگه میشه سلیقه ی شما بد باشه
میگن خیلی راحت خوشی خوب خدارو شکر

یکیم پیدا شد و دل شمارو برد
منم که واسه رسیدن به تو بی امیدم
تا جایی که یادمه هی دنبالت میدوییدم
بزار بگم حالا که داری میری راحت
بی لیاقت, گفتی تا تهش باهاتم ولی دیدی طاقت
نیاوردیو یکی دیگرو جایگزینه من آوردیو
خیلی راحت تو آبروی من و بردی

یه روزی فقط دستای تو بود تو دستم
ولی حالا حسابی وا نمیکنم روت اصلا
همرو میپیچیدم و پا شدی رو دستم
خدایی تو وجوده تو احساسی بود اصلا
دیگه برو فکر منم نباش و راحت
با هرکی هستی باش منم هواشو دارم
هرکی که با تو یا یه جورایی آشناس با تو
با این که بد بودی ولی باز شانس با تو
چون من حالیمه هنوزم حرمت نون و نمک
با این که همه حرفای تو دروغ بود و کلک
ما که از همه خوردیم خو میگی توام روش
میتونی این موزیک و بدی با صدای بلند گوش
میدونی امثال تو دور و برم پرن کوش
اون که باب میل منه و من بی تابشم
اون که به چشم نیاد بزرگترین ایرادشم
حتی به بدترین شکل بزنن زیرآبشم
بازم دوسنته با دروغاش سیاه بشم
اون که به یادش من زیره بارون پیاده شم
قدم میزنم اما نیست عین خیالشم
من تو فکرش و اون بی استرس میخوابه شب

یه روزی فقط دستای تو بود تو دستم
ولی حالا حسابی وا نمیکنم روت اصلا
همرو میپیچیدم و پا شدی رو دستم
خدایی تو وجوده تو احساسی بود اصلا
شاید طبق معمول با یه شیشه مارتینی مستی
یا با دوست پسرت داری توی پارتی میرقصی
یا شایدم اون و مثل من آزارش میدی
یا خیلی ولو روی تخت ماساژش میدی
مثل من حرصت میدی که دیوونه بشی
سرش داد بزنی بگی تو خونه بشین
بگی جای نرو دوره همرو خط بکش
ولی خودت جلو اینه بکشی خط چشم
که به قرارت برسی و تو با اون باشی
میگن شیفتش شدی تابع قانوناشی
آخه مگه یه آدم تا این حد میشه بیرحم
نبودی ببینی تو نبودت چی کشیدم
آواره کوچه خیابونا شدم عین بی خونه ها
درست عین دیوونه ها
با خودم حرف میزدم
میگفتم بر میگرده میاد میمونه پیشم
فکر میکردم میدونی نباشی دیوونه میشم

یه روزی فقط دستای تو بود تو دستم
ولی حالا حسابی وا نمیکنم روت اصلا
همرو میپیچیدم و پاشدی رو دستم
خدایی تو وجوده تو احساسی بود اصلا