';.. MaHaL ..;'

                     مي دونم محاله با تو بودنو به تو رسيـدن

 


                                       مي دونم که خيلي, سخته ديگه خوابتو نديدن

 


                          رفتنت مثل يه کابوس

 


               زندگيم مثل يه خوابه

 


                          تو کوير آرزوهام تورو داشتن, يه سرابه

 


                               رفتني ميره يه روزي, من از اول ميدونستم

 


                           کااش نميشدم خرابت, کاش ميشد, کااش ميتونستم

 


               تو بدون, تا ته جاده, يه کسي چشاش به راهه

 



                                            اوني که مثل يه پاييز, تک تنها بي پناهه

 

 

 

 

';..  AsHegHA  ..;'

                      رفتنتو میدیدم با چشام

                       هزارتا حرف بود تو نگام

 

 

                                                                    از روی غرور نگفتم نرو

                                                                     مقصر من بودم نه تو

 

            درسته تو خواستی جدا شی از من 

                  ولی من نباید قبول میکردم

 

                                                                   ترجیح دادم سکوت و به حرفم

                                                                     اشتباه بود میگم که برگرد

 

 

 

                           عاشقا رو نگاه هر کدوممون یه جوری تویه اندوهیم 

                           کسی نمی دونه ما ها چرا همیشه از هم دوریم 

                              اگه گریه میکنیم ، اگه بی قراریم آخه مجبوریم

                                  بنویس با چشم خیس که ما عاشقیم


 

 

 


          تویه تنهاییاشون میریزه از چشاشون اشک  

             کسی چه میدونه عاشقا چی میکشن

 

 

                                                       کسی چه میدونه عاشقیو پشیمونی

                                                           دوتا درده که آدم میمیره تهش

 

 

  

                          عاشقا رو نگاه هر کدوممون یه جوری تویه اندوهیم

                           کسی نمی دونه ما ها چرا همیشه از هم دوریم  

                             اگه گریه میکنیم ، اگه بی قراریم آخه مجبوریم 

                                 بنویس با چشم خیس که ما عاشقیم