هميشه آرزو داشتم كه به من بگه دوستم داره!!!

وقتي سركلاس درس نشسته بودم تمام حواسم متوجه دختري بود،
كه كنار دستم نشسته بود،
و اون منو "داداشي" صدا مي كرد.
به موهاي مواج و زيباي اون خيره شده بودم و آرزو مي كردم،
كه عشقش متعلق به من باشه!
اما اون توجهي به اين مساله نمي كرد.
آخر كلاس پيش من اومد و من جزوه جلسه پيش رو خواستم اونم جزوشو داد،
اما من جلسه پيش رو داشتم!

مي خوام بهش بگم، مي خوام كه بدونه، من نمي خوام فقط "داداشي" باشم!

من عاشقشم.
اما ...
من خيلي خجالتي هستم ...
علتش رو نمي دونم

تلفن زنگ زد. خودش بود. گريه مي كرد. دوست پسرش قلبش رو شكسته بود!
از من خواست كه برم پيشش!
نمي خواست تنها باشه. من هم اينكار رو كردم.
وقتي كنارش رو صندلي نشسته بودم،
تمام فكرم متوجه اون چشماي معصومش بود. آرزو مي كردم
كه عشقش متعلق به من باشه.
بعد از 2 ساعت حرف زدن، خواست بره، به من نگاه كرد و گفت : "متشكرم"

مي خوام بهش بگم، مي خوام كه بدونه، من نمي خوام فقط "داداشي" باشم!

من عاشقشم.
اما ...
من خيلي خجالتي هستم ...
علتش رو نمي دونم

يه روز گذشت، بعدش يك هفته، يك سال ... قبل از اينكه بتونم
حرف دلم رو بزنم روز فارغ التحصيلي فرا رسيد،
من به اون نگاه مي كردم.
مي خواستم كه عشقش متعلق به من باشه.
اما اون به من توجهي نمي كرد،
و من اينو مي دونستم،
قبل از اينكه كسي خونه بره به سمت من اومد، و آروم گفت:
تو بهترين داداشي دنيا هستي، متشكرم!

مي خوام بهش بگم، مي خوام كه بدونه، من نمي خوام فقط "داداشي" باشم!

من عاشقشم.
اما ...
من خيلي خجالتي هستم ...
علتش رو نمي دونم

نشستم روي صندلي، اون دختره حالا داره ازدواج ميكنه!
!من ديدم كه "بله" رو گفت و وارد زندگي جديدي شد
با مرد ديگه اي ازدواج كرد.
من مي خواستم كه عشقش متعلق به من باشه!
اما اون اينطوري فكر نمي كرد و من اينو ميدونستم،
اما قبل از اينكه بره رو به من كرد و گفت " تو اومدي؟ متشكرم"

مي خوام بهش بگم، مي خوام كه بدونه، من نمي خوام فقط "داداشي" باشم!

من عاشقشم.
اما ...
من خيلي خجالتي هستم ...
علتش رو نمي دونم

سالهاي خيلي زيادي گذشت..
به تابوتي نگاه ميكنم،
دختريكه من رو داداشي خودش مي دونست،
توي اون خوابه!!
فقط دوستان دوران تحصيل دور تابوت هستند،
يه دفتر بالاي تابوته يه نفر داره دفتر خاطرات رو مي خونه:
دختري
در دوران تحصيلش اون رو نوشته،
اين چيزي هست كه اون نوشته بود:

تمام توجهم به اون بود. آرزو مي كردم كه عشقش براي من باشه
اما اون توجهي به اين موضوع نداشت و من اينو مي دونستم
من مي خواستم بهش بگم، مي خواستم كه بدونه كه نمي خوام
فقط براي من يه داداشي باشه
من عاشقش هستم.
اما ....
من خجالتي ام ...
نمي دونم چرا
هميشه آرزو داشتم كه به من بگه دوستم داره!

اي كاش اين كار رو كرده بودم.

دوست دارم به زبانهاي مختلف!!!

به زبان ايتاليايي : Ti Amo

 

به زبان يوناني : S'ayapo philo Su

 

به زبان روسي : Ya vas liubli

 

به زبان پرتقالي : Amo - te

 

به زبان فارسي : Doooset Daram

 

به زبان آلماني : Ich liebe dich

 

به زبان اسپانيايي : Te quiero

 

به زبان سوئدي : Jag a Iskan dig

 

به زبان هندي : Mai tujhe pyaar kartha ho

 

به زبان فرانسه : Je t'aime

 

به زبان ارمني : Jiroum em kez

 

به زبان انگليسي : I Love You

 

به زبان تركي : Seni seviyo rum

 

به زبان دانماركي : Jeg elsker dig

 

به زبان چيني : Mi tuzya var ruem karata

 

به زبان سوئيسي : Cha'ha di ga''rn

 

به زبان برزيلي : Eu te arno

 

به زبان هلندي : Ik hou van jou

دلیل عشق...


Once a Girl when having a conversation with her lover, asked
یك بار دختری حین صحبت با پسری كه عاشقش بود، ازش پرسید

Why do you like me..? Why do you love me?
چرا دوستم داری؟ واسه چی عاشقمی؟

I can't tell the reason... but I really like you
دلیلشو نمیدونم ...اما واقعا"‌دوست دارم

You can't even tell me the reason... how can you say you like me?
تو هیچ دلیلی رو نمی تونی عنوان كنی... پس چطور دوستم داری؟

How can you say you love me?
چطور میتونی بگی عاشقمی؟

I really don't know the reason, but I can prove that I love U
من جدا"دلیلشو نمیدونم، اما میتونم بهت ثابت كنم

Proof ? No! I want you to tell me the reason
ثابت كنی؟ نه! من میخوام دلیلتو بگی



Ok..ok!!! Erm... because you are beautiful,
باشه.. باشه!!! میگم... چون تو خوشگلی،

because your voice is sweet,
صدات گرم و خواستنیه،

because you are caring,
همیشه بهم اهمیت میدی،

because you are loving,
دوست داشتنی هستی،

because you are thoughtful,
با ملاحظه هستی،

because of your smile,
بخاطر لبخندت،

The Girl felt very satisfied with the lover's answer
دختر از جوابهای اون خیلی راضی و قانع شد

Unfortunately, a few days later, the Lady met with an accident and went in coma
متاسفانه، چند روز بعد، اون دختر تصادف وحشتناكی كرد و به حالت كما رفت

The Guy then placed a letter by her side
پسر نامه ای رو كنارش گذاشت با این مضمون



Darling, Because of your sweet voice that I love you, Now can you talk?
عزیزم، گفتم بخاطر صدای گرمت عاشقتم اما حالا كه نمیتونی حرف بزنی، میتونی؟

No! Therefore I cannot love you
نه ! پس دیگه نمیتونم عاشقت بمونم

Because of your care and concern that I like you Now that you cannot show them, therefore I cannot love you
گفتم بخاطر اهمیت دادن ها و مراقبت كردن هات دوست دارم اما حالا كه نمیتونی برام اونجوری باشی، پس منم نمیتونم دوست داشته باشم

Because of your smile, because of your movements that I love you
گفتم واسه لبخندات، برای حركاتت عاشقتم

Now can you smile? Now can you move? No , therefore I cannot love you
اما حالا نه میتونی بخندی نه حركت كنی پس منم نمیتونم عاشقت باشم



If love needs a reason, like now, There is no reason for me to love you anymore
اگه عشق همیشه یه دلیل میخواد مثل همین الان، پس دیگه برای من دلیلی واسه عاشق تو بودن وجود نداره

Does love need a reason?
عشق دلیل میخواد؟

NO! Therefore!!
نه!معلومه كه نه!!

I Still LOVE YOU...
پس من هنوز هم عاشقتم



True love never dies for it is lust that fades away
عشق واقعی هیچوقت نمی میره

Love bonds for a lifetime but lust just pushes away
این هوس است كه كمتر و كمتر میشه و از بین میره

Immature love says: "I love you because I need you"
"عشق خام و ناقص میگه:"من دوست دارم چون بهت نیاز دارم

Mature love says "I need you because I love you"
"ولی عشق كامل و پخته میگه:"بهت نیاز دارم چون دوست دارم

"Fate Determines Who Comes Into Our Lives, But Heart Determines Who Stays"
"سرنوشت تعیین میكنه كه چه شخصی تو زندگیت وارد بشه، اما قلب حكم می كنه كه چه شخصی در قلبت بمونه"

زندگی

زندگی دفتری از خاطره هاست ... یك نفر در دل شب، یك نفر در دل خاك ...یك نفر همدم خوشبختی هاست،یك نفر همسفر سختی هاست ... چشم تا باز كنیم عمرمان می گذرد

با هم

مهم اين نيست كه : كي باشيم ، كجا باشيم ، چرا باشيم ،چطور باشيم ! مهم اينه كه : با هم باشيم ، به ياد هم باشيم ، براي هم باشيم.

دوستي

دوستي يك حادثه است و جدايي يك قانون... پس بيا حادثه آفرين و قانون شكن باشيم.

 

بزرگي را گفتند زندگي چند بخش است : گفت دوبخش كودكي و پيري گفتند پس جواني چه شد: گفت با عشق ساخت با بي وفايي سوخت وبا جدايي مرد.

دل سنگی

خودمو گول میزدم توی دو رنگی
نمیخواستم ببینم دل سنگی ، میدیدم داشتی یواش یواش میرفتی
اما خواستم خوش باشی توی زرنگی
هی میگفتم دل خوشه فردا میمونم واسه خوندن تو بودی تنها بهونم
هی میگفتم به خودم همش خیاله
همه این حرفا یه شوخیه میدونم
میدونم تو چشات برقی نبود مثل گزشته ،تازه فهمیدم از این حرفا گذشته

من همونیم که بودم تو داری عوض میشی
 من همونیم که بومدم تو داری عوض میشی
 من همونیم که بومدم تو داری عوض میشی

همه ی لحظات با خدا

لحظات شادی خدا را ستایش كن، لحظات سختی خدا را جستجو كن، لحظات آرامش خدا را مناجات كن، لحظات دردآور به خدا اعتماد كن، و در تمام لحظات خدا را شكر كن.

عاشق...

عاشق ان نیست که برای عشقش در سرما آتش روشن کند عاشق آن است که کتش را بدهد به عشقش و خودش سرما بخورد و 6 تا آمپول بزنه که دیگه از این غلطا نکنه

 

It is not in love with her love for the cold fire make it clear that love is that he give himself and his love to eat cold and 6 to the shots songs… that other result would fail

اهمیت بعضی چیزها!!!

توي زندگي بعضي چيز ها بزرگ ، بعضي چيز ها کوچک ، بعضي چيز ها ساده و بعضي چيز ها مهم هستند:

بزرگ مثل عشق

کوچک مثل غم

ساده مثل من

مهم مثل تو ...

 

Some things in life are great, some things small, some things simple and some things are important: great love like small simple grief as important as I like you. . .

دوستت دارم

با اينکه مي دانم دوست داشتن گناه است دوستت دارم

با اينکه مي دانم پرستش کار کافر است مي پرستمت

با اينکه مي دانم آخر عشق رسوايي است عاشقت مي شوم

پس گناهکارم ، کافرم ، رسوايم ولي همچنان دوستت دارم

 

Although I know love is a sin I love you with that I know you worship is, as they work with that I love the scandal is so should I consisted, I Payne, I insufficient but still I love you

کلمات جادویی

- ویرانگرترین کلمه " تمسخر است " دوست داری با تو چنین کنند ؟

- بیرحمترین کلمه " تنفر " است از بین ببرش .

- زشت ترین کلمه " دو رویی " است یکرنگ باش .

- عمیق ترین کلمه " عشق " است به آن ارج بنه .