دل سنگی
خودمو گول میزدم توی دو رنگی
نمیخواستم ببینم دل سنگی ، میدیدم داشتی یواش یواش میرفتی
اما خواستم خوش باشی توی زرنگی
هی میگفتم دل خوشه فردا میمونم واسه خوندن تو بودی تنها بهونم
هی میگفتم به خودم همش خیاله
همه این حرفا یه شوخیه میدونم
میدونم تو چشات برقی نبود مثل گزشته ،تازه فهمیدم از این حرفا گذشته
من همونیم که بودم تو داری عوض میشی
من همونیم که بومدم تو داری عوض میشی
من همونیم که بومدم تو داری عوض میشی