';.. B YaDe tO ..;'
عــزیـــز میــخونــــــــم
عزیزم اگه که میخونم به خاطر توئه
اگه مجنون و دیوونم به خاطر توئه
بیا حال خسته ی منو ببین و پاک کن
اشکامو دستامو بگیرو احساس کن![]()
بی تو ثانیه ها به کندی سر میشه
چشمای غم زدم به یاد تو تر میشه
پرپر میشه دلم اگه نبینم تورو
هر جای دنیا که بری من دنبالتم برو
به تو ثابت میکنم این عشق پاکم
قلبم زخمیه ببین دل صد چاکم
بی طاقتم بیا جلو دستاتو وا کن
ناراحتم بیا منو در آغوشت جا کن
قلبم اسمتو داره داد میزنه
بین اون همه تورو فریاد میزنه
تویی تنها ستاره ی شبای تار من
عزیز من بگو میمونی یار من؟؟
بیا پیشم عشق پاکم
به اون گرمی نگات محتاجم
تو رو می خوام بیا بازم
تویی یارم تویی یارم
شبا که تنها میشم به یاد تو میفتم
کاشکی پیشم بودی و حرفامو بت میگفتم
قدیما بود مجنونو مسخره می کردم![]()
ولی حالا خودم گرفتار همون دردم![]()
معنی عشقو با همه ی وجودم حس کردم
تو قفس قلبت زندونی مث برده م
به خاطر تو بود از همه کسم طرد شدم
فقط میخواستم بهت نشون بدم مرد شدم
تو سختی مشکلات نگران فردام
یاری کن منو عزیزم که خیلی تنهام
بیا تنهایی وشکستنمو ببین و بعد
برو منو تنها بذار تو هوای سرد
تو هوای سرد سردی دستمو ببین
گرمی به من بده بیا کنارم بشین
عشقم قلبم تسلیم تو
عــزیــــــــز مـن آوای من تقدیم به تـــــــو
ای عــزیـــــــز به یــادت مــیــمونم![]()